Praca
Poszukujemy osoby do pracy w biurze firmy w Szczecinie na stanowisku :
pracownik administracyjny/doradca klienta
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za m.in.:
- obsługę administracyjno - biurową;
- wystawianie faktur;
- rozliczanie remanentów sklepów.
Wymagania :
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- biegła znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie;
- minimum średnie wykształcenie;
- punktualność i obowiązkowość;
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne;
- otwartość, inicjatywa, bezkonfliktowość i wysoka kultura osobista;
- aktualna książeczka zdrowia.
Oferujemy:
- pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- miłą atmosferę pracy;
- godne wynagrodzenie;
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojej aplikacji zawierającej CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny na adres :
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.19997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 nr 101, poz.926).
Zastrzegamy możliwość kontaktu tylko z wybranymi osobami.